Data e postimit: 2013-03-29 05:28:10
Lexime: 5245
Kulmi i Malit me te Larte
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Kulmi i Malit me te Larte
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com


Ka raste qe nje njeri do te donte te kthehej ne nje vajtim te gjate te paarritshem. Te hype ne kulmin e malit me te larte, atje ku ajri te godet, atje ku gjendesh me afer zotit, dhe ajo qe do te doje te beje ishte vetem te bertisje. Te jesh nje vajtim i plote, as femer as mashkull, vetem ekspresioni i zerit te dhimbjes, te vuajtjes, i mjerimit te padurueshem qe ndaloi se kerkuari shpetimin nga lotet ,ne menyre qe te hiqte qafe ate mjerim. Ne disa nivele e qara eshte


e pamjaftueshme per te hequr shiun me gozhde thumbuese qe jeton ne brendesi, i cili prodhon nje denim te heshtur por te padurueshem dhe qe eshte ne nxitim per te dale qe te mos kalbet dhe te kalbe gjithcka.


Eshte nje alternative qe lind kur dhimbja eshte e veshtire per tu kontrolluar. Dhe denimi atehere shperthen ne nje reklamim te mire dhe elegant. Eshte nje ze torturues qe ne fillim fillon ulet si nje note muzikale dhe me vone fillon te ngrihet per te mbledhur te gjitha trishtimet e akumuluara.


Nje ze i lagur qe sa ka filluar te jete i perceptueshem, qe eshte duke ngritur tonin derisa te shurdhoje te gjitha zhurmat e universit. Le te pushojne shpendet, gjethet qe bien dhe qe ne shkelim. As goditja e valeve te mos degjohet, as batica permbi plazh.


Zeri te shuaje frymemarrjen e memeceve, te mos degjohen as sekretet e atyreve qe duhen, as rrefimet e te vdekurve.


Asgje tjeter mos te degjohet pervec dhimbjes, bertitjes perfekte, ekspresioni i lendimeve, shuma e melankolive, reklamimeve dhe impotences.


Te kthehesh ne nje vajtim te plote, ne nje keqardhje te zgjatur dhe te vetme, qe te na lodhe dhe te na lere pa forca per tu lenduar...


Dhe tani do marr canten dhe fletoren time te vogel dhe do te shkoj drejt kulmit te malit me te larte...

Vepra te ngjashme
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: xxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qenia femer
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ... Te jesh femer nuk eshte e l...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike.
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nuk cicerojne,natyra nuk me therret...Ku jane njerezit? Pse me kane braktisur apo..i kam braktisur une ata?Mos valle kam shkuar ne nje bote tjeter ku nuk do ...
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme"
Poeti e modelon vete jeten e vet sipas melodise se brendshme Poezia eshte art i perdorimit te fjales ne te cilen kombinohen domethenia e fjales,tingulli dhe ritmi.Pra ne vetvete poezia eshte nje melodi zedhenese e keaqesise,lumturise,embelsise dhe h...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Ne jete njeriu lind, jeton e me pas vjen edhe fundi i tij kur ai vdes dhe sigurisht pason breza te tere pas vetes. Ai kalon shume periudha e ngjarje te ndryshme gjate gjithe jetes. Si cdo qenie tjeter e gjalle, lind dhe ne fillim e gjithe dashuria dhe vem...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena ime ♥
Nene moj, Ti qe gjumit i the STOP per mua Ti qe njerezve u the VETEM ATE DUA Ti qe vuajtje e brenga plot mban mbi supe Ti qe te qaren time me fjale e zbute Ti qe nga zemra buron vec dashuri Ti qe nga fryma jote marrim vec butesi Ti qe vjen vetem nj...
Autori: Melissa Guri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: stina e vjeshtes vecorite e saj
Tashme cdo gje ka marre nje pamje tjeter.Toka ka veshur nje fustan te mendafshte prej argjendi.Gjethet e lehta si pupla bien dalengadale.Pemet zhvishen.Shiu bje pa pushim. Kercitjet e gjetheve te thara degjohen kudo.Zhurmat e natyres, ndryshojne, behen m...
Autori: a.v · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria ndaj vellaut.
Askush nuk mund ta ndaloj dashurin tende ndaj nje personi , keshtu as dashurin time ndaj vellaut tim smund ta largoj askush , isha vetem nje embrion i vogel qe sapo kisha filluar te zhvillohem dhe ndieja rrahjet e zemres se vellaut kur perkedhelke stomak...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perjetesia
Me detin lind dhe largohet dashuria. Me valet vijne iluzione qe me kalimin e kohes mund te hollohen ne kripe, ashtu si dhimbja kur kthehet ne nje rrjedhe te heshtur dhe te hidhur me lote. Aty ku jemi ti dhe une…duke krijuar skenen fantastike d...
Autori: anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: dashuria
sot jam ulur ne shkallet dhe po mendoj cfare te shkruaj.shoh perreth oborrit dhe ne syte e mi pasqyrohen imazhet e tua.si ne ujvare me shfaqen kujtimet,momentet qe kaluam bashke.ishin dite te bukura,magjepsese.kudo eshte qetesi.ne veshet e mi degjohet shu...
Autori: Eneida Hamzaj · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: pranvera
Atehere kur ti fillon te rilindesh,atehere kur ti ke vetem shprese,nje rreze dritelart kumbon dhe.....nuk shuhet asnjehere .Ngrohtesia ne shpirtin tend vjen, gjalleria ne zemer shperthen eshte ardhja e PRANVERES ku gjithcka shkelqen.
Autori: - · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Antigona
Antigona vajton vdekjen e saj dhe i lutet qytetareve qe ta shohin dhe ia tregon historine e saj me hidherim.Ajo do mbytet ne lumin e akerontit te cilin kalojne te vdekurit per ne boten e pertejme.Kori ne kete pjese luan rolin sikur e lavderojne per trimer...
Autori: fjori · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Erdha ne jete,mes lumturise,buzeqeshjes,ngrohtesis.U rrita sikur te isha princeshe dhe jo sikur te isha 1 femije si gjithe te tjeret Por kjo gje nuk zgjati shum.....Eshte bukur te kujtoj momentet kur qeshja e lire,kur bridhja rrugicave te cdo lagjeve e lu...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com